08:38

Fredag igår självklart, fint var det.Började men skolan såkalrt
och det gick ovanligt snabbt tkt jag.. men trött var man ju .
Efter var det att jobba, jobba med de små söta skridskoprinsessorna.
Stod på isen från 3 - 6 och min mage var som en stor maskin som inte
hade ätit på 50 år. Men det löste ju sig.

På kvällen cyklade jag hem till kära Caro. Men på vägen träffade jag på
några sjuka tjejer, haha mikalela och Besa. Haha vad små vi var när vi alla
gick tillsammans!

kvällen slutade med chillkrök hemma hos Ludvig med resten av boysen :)
mysigt värre . Nu sitter jag här och är sjukt trött och caro ligger och sover
i rummet intill. Det var för varmt inatt med båda i sängen så hon la sig där inne
istället. Hade jag fått välja så hade jag gärna velat sova längre just nu men
jag kan verkligen inte somna om. Typiskt ! 

Ska tvinga med mig caro ner till stan för jg mpste verkligen handla nytt
smink och ngn fin kofta eller något, and jag måste ju inom maddes eller
expresso house! Gott Snack!

Känner ni att hösten börjar komma nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0