20 Augusti !

Dagen man har fruktat var tyvärr här och skolan började.. men det var faktiskt
inte så farligt, uppropet i aulan var väll nervösast men det flöt på och jag kom i
en klass där jag tror jag kommeratt trivas, men alla är ju olika och det är väll det
som ingår i det så kallas "klass" ?

Nu senare på kvällen var det träning och jag kan väll säga att det bara blir värre
och värre hela tiden.. asså nu lägger jag nog av på riktigt - men det trodde
jag att jag hade gjort innan men man saknade isen så fruktansvärt mycket,
 men nu orkar jag inte komma till ishallen glad och pigg och alltid gå härifrån
 med smärta i ryggen och besviken minn i ansiktet?

Nu sitter jag här på kontoret i ishallen och väntar på attJessica ska bli klar
 med det mötet hon nu har med styrelsen så vi kan åka hem, eller ja hon
 ska köra mig hem.

Jag tänkte på det att jag älskar verkligen dessa tangentborden på denna datan!
Sjukt sköna!

// jelly! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0