En flod kan aldrig vara samma flod för den är alltid på väg någonstans

Yeah! nu sitter jag här och nynnar till gamla disney låtar.  haha mega mysiga!
Dagen idag har gått riktigt långsmt och orkar nt ens tänka på den.. men imorgon
är en ny dag och det är en lång dag i skolan.. ush på det!

Snart är soffan min nästa station och det låter väldigt frestande!
20:00 är det Navy och 21:00 är det ghost whispers! Kommer lägga mig
i soffan och satsar på att inte behöva resa på mig förräns efter båda programen!

Just nu känner jag att ett par nya höstskor måste åka in i garderoben, lite till smink,
några sköna tjocktröjor! och raggar sockor! Och långa sköna cardigans..
bara ngr spontana tankar om va djag vill ha i min garderob just nu...

// jelly ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0