Ideé hit och dit

OH mina fötter! Min rygg! Jaghar ont i hela kroppen efter vår lilla runda!
Carolin ringde mig glatt i eftermiddags och frågade om vi kunde åka ut
en runda på de ostadiga rollerbladezen och såklart ville jag ställa upp på
det efter att jag hade pluggat klart...

Vi började åka ut mot häljarp , när vi kom ut till häljarp kom jag på att jag
ville rulla nedför Glumslövs backarna och så underbar som Bi är så går
hon med på det, men jag tänkte ju inte på hela den vägen från häljarp till
själva backens början.. men vi kom dit - trögt och försiktigt..
Nu i efterhand känner jag att jag hade nog hellre velat att Caro sa nej tll ideén
och jag har nog rullat färdigt för minst en månad framåt iaf! 



                      

Jadå visst går det! Men sedan kom hon även på ideén att det kanske
gick snabbare om hon åkte baklänges? Nej hjärtat jag tror inte det?
 

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0