jag vill ha det nu som vi hade det förut

Imorgon är det 1 September.. ska man tycka att det är skönt eller tråkigt?
Det är ju tråkigt för det är så tråkigt väder om man är tvungen att cykla
och sådant tråkigt.. men det kan vara väldigt mysigt om man sitter hemma
med godis och ngn film.. men halsdukarna är det mysigaste!

Idag har jag försökt plugga så mycket jag kunde.. fick jobba igen det jag missade
på historialektionen förra veckan , och smarta jenny har tappat bort sitt block
så det vi skulle lämna in imorgon på tyskan fick jag skriva om ikväll.. men skönt
att jag själv känner att denna texten blev bättre än den förra. YE!

Jag träffade även min bitch idag, Victoria Henriksson! Hon var för söt när
hon sprang där på löparbanan. Armarna viftade åt alla håll och benen kom
bakom och hängde absolut inte med!
Men hjärtat idrott har ju inte varit ditt bästa ämne direkt -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0