Småland -

Oj hej känner att jag varit lite dålig här .. men har haft mega jobbigt med tt komma
fram till en dator eftersom min söta kusin Lotta ständigt ska sitta vid sin data..

jag är iallafall hos min kusin Lotta upe i småland just nu och har varit här sen
i lördags.. imorgon ä det avgång hem mot landksrona och Lotta potta följer
självklart gärna med . Min kära bror hämtar oss här redan vid 10 imorgon bitti så vi
är hemma i Landksrona förrmiddag.
Jag måste bara säga att Markaryd är en jävligt död stad men ändå med ganska myigt
 folk. Men nu ska jag gå tillbaka till badrummet ochgöra Hanna sällskap medans hon färgar Lottas hår.

Jag hör av mig när vi har hunnit bosätta oss hemma i härliga Skåne.
Caos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0