strand - bad - glass

- You sing to me over and  over again

Herregud! har inte hunnit sätta mig vid datan en enda minut sen i torsdags,
Jag och Lotta är i ful rulle hela tiden!
Nu sitter jag här i regnet och tycker det är väldigt tråkigt speciellt nu
när man var insatt på att man skulle til stranden efter träningen.. men men

Lotta och jag åkte hit torsdag morgon och stranden var nästa station..
Torsdag - idag så har solen bara stått på och man har legat nere på
stranden hela dagarna. Sen vid 6 tiden har man begett sig hemåt och ätit
sen har man varit ute vid 8 - 9 igen! Varje natt har vi båda slockant direkt när
vi har lagt huvudet på kudden.

Idag har jag min första träning vid halv 12 tiden , får se hur det går nu med ryggen
och allt den skiten
Men på Torsdag är det fest och på fredag börja Malmöfestivalen ;)

Caos! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0