Lott and Jey!

Hur länge klarar man av att hålla allt inom sig?

DEnna veckan har Lotta varit här nere i Skåne och det har
varit en vecka fyld med skratt och massor med roliga grejer, haha!


Idag kommer det bara bli en ligga i soffan dag, är väldigt trött
och huvudvärken står på topp. Igår kväll blev en väldigt trevlig
kväll med massor med folk och härlig musik och dans hemma hos Ann Thern
- trevligt trevligt!

I princip har hela denna vckan bara bestått av action, jag och lotta
har inte fått tid till att sätta oss neren timme på dessa 5 dagrna typ,
men vad ska man göra? man får ju roa sig nu innan skolan börjar!
Känner verkligen inte för Malmö festivalen ikv så vi får se
hur vi gör med det..

Men nu har jag iallafall fått mina tider då jag ska jobba och tycker
det är sjukt härligt, förpengar behövs ju alltid på kortet -
Sedan har jag även bokat datumet när jag och mamma åker
upp till Stockholm! yeah!



     
Lott and me när vi väntade på Spidde & Simon hemma i Spiddes mysiga rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0