21.01

Oh äntligen! nu är kalendern för dagen slut och jag känner mig helt slut här i stolen
med filten över mig och telefonen vid örat, söta Carolin ringde presic hem till mig

Dagens träning gick åt skogen rent ut sagt, men i vilket fall som helst så
var det styrkepass efter ispasset och ja- tjejerna var ju inte direkt på topp om
man kan säga så, haha men de blir bättre och bättre för varje dag!

Asså jag kom presic på att jag har ingen "okej" väska som jag kan ha vardagligen..
alla mina har blivit så fruktansvärt slitna.. men det får vi lösa när vi köper sminket
till helgen..

Nu ska jag fortsätta äta min kex och nörda mig här på datan !

// Jelly! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0