kärleksfilmer

WOW! just nu är jag så grymt glad för jag fick min lön från Magnidotter idag!
Nytt smink ska slängas in i sminkväskan!
Sedan köpte mamma även en ny jacka till mig idag, en svart jacka/kappa super
mysig - blev kär i den direkt! Jag jobbade även idag med mina söta
skridskoprinsessor! så underbart söta och pratglada är de !

Ikväll blir det att bara ligga hemma med mjukisarna på och ta det lugnt och kanske
kolla på någon mysig film, med filten över sig .
En sak jag tänkte på idag var att det är alla de kärleksfilmerna som igentligen är bäst.
Som till exempel Ps I love you, Dagboken, A walk to remember och sådana filmer.
För det är de som sätter sig på minnet, det är de man vill kolla på om och om igen!
Så ikväll blir det nog någon sådan film!

Caos!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0