You just came in

God natt skulle jag helst vilja säga just nu, jag är så mega trött och sliten!

Mamma och jag körde presic Lotta till stationen för hon skulle ta tåget hem
till Småland igen, tråkigt men jag, Carolin kommer snart upp til dig! :)
- Tänk så är detta fel tåg? 
Hon såg helt panikslagen ut och rädd när hon skulle på det tåget, men det löste sig


 

I fredags så efter många OM, MEN  så blev det ändå Malmö tillsammans med
Lotta & Carolin.. längesen jag skrattade så mycket !
- Shysst (Y)

Lördagen blev bara en inte-gjort-någonting alls dag. Vi var båda två sega och orkade knappt
resa oss upp ur sängen så det blev film, godis dag igår. Jag fick även en väldigt trevlig
present av styrelsen i klubben för min fina insats som tränare i Lund sa de. I pakettet låg
en super söt handduk och "AfterSun" kräm. Kanske lite sent just nu i detta tråkiga Sverige vädret.

Idag känns det väldigt tomt här i rummet eftersom Lotta har åkt.. men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0