Äntligen!

OH hela denna natten så låg ja och gjorde allt för att min mobil
skulle fungera..jag satte in simkortet i min gaml amobil där 3:an
inte fungerar ch satt och tryckte som en idiot idag på knapparna
i min vanliga mobil för att de skulle fungera!
Asså mina knappar fungerade inte! Jag kunde inte svara när någon
ringde , jag kunde inte göra någonting med den!

Så idag har jag till och med letat efter pappas gamla tegelsten.
Men idag när mamma bad mig hämta min mobil så bara fungerade
den! Gud vad glad jag blev och då kunde jag även kolla alla mina
msn och jag kunde kolla alla mina nyinkomna msn och mina missade
samtal.. MEn haha! undra vilka missade samtal jag hade :P

Caro? vet du kanske? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0