Emilia!!

nu har jag den sköna känslan igen när man känner att man inte
måste göra något alls :D bara ligga och ta det lugnt.

Nu är allt i skolan klart och det känns sä jävla bra! Imorgon är dock
sista dagen i skolan, så imon går vi 8 - 12.
Imorgon efter skolan ska brudarna från klassen hem hit och vi ska typ
chilla och lite så..sen klockan halv 6 kommer släkten! :D
eftrersom imorgon är det min födelsedag!!! :D yee!! <3<3

Ikväll så var jag en sväng på ishallen och kollade på tjejerna när de
tävlade, väldigt duktiga var ni girls!! Nu håller vi tummarna på att
ni vann!
Just nu sitter jag och pratar med min lussebulle! och ja du! nästa vecka
är varken jag eller hon kvar här!!

//jelly! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0