Dec. 19, 2009

God morgon!
Aldelles nyss stack min favorit Lotta och det känns genast väldigt tomt..
Igpr va ju då min födelsedag och visst var det trevligt med hela kalaset
och hela släkten. Senare på kvällen stack jag , lotta & caro till några vänner
och ja kvällen slut ju som den gjorde.. haha

Vi satte alarm idag på halv tio så vi skulle hinna äta, dusha. föna håret & gå ut
med hunden, och visst hann vi med allt det dära sen åkte hon..

Idag ska jag sticka och jobba klockan 1 och sedan egen träning tror jag .
Emilia nu e det bara 7 dagar kvar!!
// jelly! <3


         
haha bjuda på sig sj'älv kallas det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja längtar som en griiis :DDDDD <3

2009-12-19 @ 23:08:17
Postat av: Anonym

haha afa jag med!! :DD <3<3

2009-12-20 @ 01:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0