Lille julafton

Asså om inte mina ögon stänger sig själv när som helst!
Caro sov dock hemma hos mig inatt, det blev ju inte direkt
mycket sovande.Men mysigt var det. Det roligaste som finns
är caros humör när hon är trött,hon är sjukt sur och bara
grymtar och gör hemska ljud ifrån sig. HAHA!
MY WONDERWALL! <3

Idag är det lille julafton, och det skriker bara : familjelycka,
mys runt det ordet. Så idag ska jag bara chilla och va hemma
och absolut inte gå utanför dörren.. eller jo det kommer jag
va tvungen till när jag ska ut med hunden men inte annars!

Men nu ska jag iaf hoppa in i duchen och sen ska jag ta på mig
mina favorit mjukisbyxor och sedan kolla på OTH med mamma.

// jelly! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0