FAN DÅ !

Ja just det, jag hade beställt två kläningar från hm
som jag då skulle ha självklart.. så hittade jag den ena
i affären så provade jag den men den sett verkligen inte
bra så jag bad mamma ringa och avbeställa den. Och visst sa
hon då och det gjorde hon.

Så igår fick jag ett sms där det stod att mitt paket från Hm hade
kommit och jag va mega glad för att den andra hade kommit.
Förväntans fullt öppnar jag paketet och ja där låg den.. FEL KLÄNING!
Mamma hade avbeställt fel klänning! Så det va att packa ner den igen
och ja besviken blev jag men ja.. så nu är det bara att sätta sig på tåget
till hbg ngn dag och leta efter en nyårs kläning. jag har ju mina skor så
det är bara kläningen jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0