have a nice trip!

Ja min data är ju still sönder men snart får jag en ny!
Mamma tecknade ett nytt ´bredband igår och datan är
också köpt så den får jag nu i veckan någon dag!
Senast på söndag, och skönt är det ! För jag klarar inte
av att leva utan data länge till asså, det är HEMSKT!

snart ligger denna skönheten på min säng!


Igår köpte mamma även en rosa tröja till mig från HM , jätte söt. Tack mamsen!
Sedan åkte även ett par nya byxor in i garderoben, en pälsväst och en skinjacka.

Nu känner jag att jag har allt jag behöver till resan, förrutom ett par rejält varma
vantar och en varm mössa. Och går allt som plannerat så åker jag den
27 december och är tillbaka den 5  januari!

En sak jag måste tillsätta är att ikväll åker min underbara Bi till Cap Verde!
Blir man avundsjuk? du kommer ju till en rejäl värme iaf!
Du kommer perfekt hem till tårta på bordet då och jennys underbara släkt
hemma i huset! haha.

//jelly! <3 ha en underbar resa nu hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0