Julmiddag på topp!

Idag var det upp till Småland på typ "annan dag jul" och det va
ganska mysigt. Haha gud vad massor med julklappar man får
när man är liten, leksaker hit och dit! SKOJIGT!
Jag fick iallafall pengar och en jätta mysig rosa morgon rock
som jag sitter och gosar mig i just nu.

Väskan är färdig packad , tågtiderna är uppkollade och ja! allt
känns bra förrutom min mage som pirrar av nervösitet..
Jag kommer dock inte ha med min data men jag kommer ändå
va aktiv så mycket som jag kan!
Mitt plan lyfter klockan 11.20 från köpenhman vilket innebär att
07.45 måste jag ta tåget från Landskrona till DK. Mamma är gullig
och följer faktiskt med till DK och vinkar hej då til mig <3

Jag landar i BG klockan 13.30 där jag möts upp av JELENA!!
OO vad jag har saknat dig hjärtat!!

2009-06-26 - SAKNAD! <3<3 VOLIM TE DEDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0