schill lördag!

Go morgon!
såg morgon ljuset precis.. fast har ju dock varit vaken ett tagmen legat och degat
i sängen. det är det bästa med lördagar! man har inget plannerat förrutom att
jag ska till ishallen vid tre tiden och sminka tjejerna och även mig själv sen är
det dags för den sista julshowen klockan 5.

Ikväll förrutom julshowen så finns det inga planner..funderar på om man ska gå en sväng
till idrottshallen eftersom det är night cupen.. fast det lockar dock inte alls mkt..
vi får se vad som händer.

grejer jag ska hinna med innan jag åker :
städa mitt rum!
städa toaletten
packa väskan - kläder som jag kommer behöva ikv.
fixa ngt gott att äta till min bakfulla bror!

nu ska jag faktiskt skicka ett mejl till min söta caro och berätta hur mycket
jag saknar henne REDAN!!

// jelly! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0