snö!

Hej o ho! nu är det bara två dagar kvar av denna terminen och det är
så sjukt härligt! Alla läxorna är klarar förrutom en och den ska lämnas in
imorgon men den är typ klar.
Idag var väll skolan helt ok, jävligt trött bara och så men annars inget.
Inget nytt alls som har hänt förrutom att jagh letar biljetter som en idiot just
nu och alla biljeter ligger typ på 4000 kr. Oh längtar tills jag ser dig så jag
 kan krama ihjäl dig Jeca!!! My wonderwall!
Men nu ska jag byta om och sen får vi se vad jag gör :) Jag ska nog tvinga
ut en rolig filur i snön! HAHA!

Nu har snön börjat lägga sig iaf och jag är verkligen som ett barn när det
gäller snö! Yee! Man ska ju va barn så länge man kan! 

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0