soft!

imon är det skola igen.. fast okej jag ska nog nt klaga eftersom jag var ledig
i fredags för vi hade ju julshowen. Idag var man ledig från jobbet. det va ganska
skönt att få sova ut faktiskt.

Idag har jag äntligen börjat på historia arbetet och det känns ganska bra.
Men det lär ju bli att man fortsätter på det imorgon.
nu på kvällen var det att man stack en sväng hem till Malin där även Issa va.
ha de är för söta, plannerar värsta två veckor framåt. haha
nu hemma ghar jag bara chillat, ska testa lite kläder nu till imorgon. och sen
kolla på någon wallander film tillsammans med mamma + en kopp te.

oh sitter just nu och pratar med min söta kusin!! träffar henne snart!! <3




          
           haha lika är vi ju då inte! ;P <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0