vi ses om 2 dagar !

Välkommen till Serbien EMILIA! Idag åkte snäckan till
Serbien. De lyfte 11.30 så de kom fram för typ 20 min
sedan, gud vad roligt! 2 dagar kvar för min del och idag
var jag och mamma och handlade resten av alla hygien
detaljerna som var kvar. Så den väskan är packad iaf.

Just nu ligger jag bara och kollar på film under täcket och
väntar på Paulina som ska komma snart :D
Hon ska få hjälpa mig att börja packa.. För imon kommer
jag inte hinna packa så mycket, för på morgonen ska jag
shoppa lite hade jag tänkt sen ska vi till Småland på
middag med släkten.. så ja..

Idag får vi se vad jag & Paulina gör.. chill blir det nog för vem
pallar göra ngt i detta vädret?

// jelly! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0