YE! fy fan vad gött !

Oh ye - oh ye!
Mina biljetter är bokade och jag har redan allt fixat om frågan hur jag kommer till
mitt hus i serbien från Flygplatsen och hur jag kommer hemifrån till flygplatsen
på min hem resa dag.. fast den dagen vill jag dock inte tänka på nu..

Det är nu allting börjar känns det som, för det är bara 6 dagar kvar och jag har
faktiskt redan gjort mig en packlista så den är klar. Och nu i veckan kommer
tvätten börja och ja. Allt det dära.
Nu idag ska jag strax ner till stan tilsammans med mamma och handla lite
smink och någon fin kläning om jag hittar det.

// jelly! <3

Kommentarer
Postat av: emilia

nä tycker inte heller att du ska tänka på den dagen n =)

men kan u tänka dig att vi kommer ses den här veckan! :O <3

2009-12-22 @ 00:52:04
Postat av: Anonym

nej känns fan sjukt!!

2009-12-22 @ 01:47:32
Postat av: Anonym

jaa håller med ! :O

men as kul ska det bli :D

2009-12-22 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0