fy!

Oh herregud! Jag har kommit på en anledning till att avsky sommaren.. det är så
sjukt varmt på nätterna! Asså det går ju inte att sova.. eller jo man sover ngr timmar sen
vaknar man att man är helt svettig så försöker man lägga sig på ett annat sätt så det blir
bättre men 5 min senare så är det lika varmt igen..

Denna natten var inget hylla på.. jag vakna minst 10 gånger , fösökte lägga mig på olika
håll hit och dit.. gick till fönstret en stund tillsammans med Caroline sen la jag mig på golvet..
men ont i ryggen och sängen blev platsen igen.. Jag fick kollat på Paradise Hotel iaf, man blir ju typ besat av det programmet! Måste kolla idag igen!

Men nu ska jag göra v mig och sedan ta bussen hem till Landskrona..

Caos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0