Japp japp!

OH ! Det första jag gjorde när jag kom presic var att lägga mig på soffan och skrika!
Asså när man går till sjukgymnasten så är det väll meningen att han ska ge dig övningar så
att  ryggen känns bättre? Men inte min.. okej jo ryggen känns ju ändå bättre men jag har
så fruktansvärt ont i ryggen.. men det är på bättrings väg!
 
Mamma var snäll och gick ut en lång runda med vovven, så det slapp jag..

Vad var det som hände med vädret ? nu kom det fina och efterlängtade vädret fram så nu kan man plocka fram klänningen ´ så det blir det ikväll när jag ska till caroline men visst får jag nog packa med mig ett par byxor med :)

Nu ska jag börja göra V mig och med grädden på nosen så börjas allt med en varm och uppfriskande dusch!

Caos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0