Laktos intolerant

Skala banan? JAJA haha jag vet inte varför jag just tänkte på den barnvisan när jag satte
mig här i soffan.

Just nu sitter jag i soffan hemma hos Milda med ett tvp trevliga killar och Carolin såklart.
Kvällen har väll bestått av tv och en härlig pratstund om allt möjligt med dessa människorna.
En sak som jag har glömt att nämna är att jenny har blivit laktosintolerant och min sommar börjar få sig ett otrevligt slut, jag kan inte äta min favorit glass? Daim!
För jo Jennifer är laktosintolerant! Asså vi fattade inte det först men sen när vi upptäckte
att min mage alltid sväller upp när jag har druckit eller ätit ngn mjökprodukt.. så ja nu står
det några liter laktosfri mjölk i kylen.

Men det finns ju värre grejer i denna världen. Nu ska jag och kontrollera mina nudlar, som
jag sedan ska njuta av!

Caos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0