mystofflorna på!

Ännu en jävla dag så är vädret så här äckligt tråkigt.. men iaf dagen började med att jag tog på mig mina mjukisbyxor och favorit sandallerna på fötterna och ut en lång runda med hunden, människans bästa vän

Nu sitter jag här med täcket över mig och funderar på vad jag igentligen vill göra.. jag är trött på att bara sitta och vänta och kolla på One three hill..
Men skolan börjar snart, fy vad tråkigt! Men samtidigt så vill jag att skolan ska börja för då kommer man in i de vanliga rutinerna.. men jag kan inte sitta och klaga på sommarlov heller. Jag fruktar första dagen då alla vi nya eleverna kommer sitta där i aulan och bara vänta på att vi ska bli indelade i vår nya klass som vi ska stå ut med i ännu tre år.
Men det är alltid lika kul med nya ansikten´

Nu ska jag gå och göra mig en varm kopp te och kolla på ngn skön film,

Ikväll är det Carolin Petterson som gäller och jag har verkligen saknat henne!

Caos! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0