tält- tält- tält

Kom aldeles nyss innanför dörren och känner att jag vill nog
bara lägga mig ner och sova en stund igen..
Måste säga att jag sov ovanligt skönt hos min favorti Bergström
men att höra mitt alarm 09:00 var inte det skönaste.

Kvällen igår blev väll ganska lyckad med lite chillkrök med boysen,
matilda och såklart Carro, väldigt härligt.
Ludvig , Ludvig och Emil skulle ju såklart tälta igår men det känns
inte så långvarigt eftersom att 5 imorse fick manett sms
där det stod att tältet har brunnit upp.. bättre lycka nästa gång grabbar .
Nu om en timme kommer min farmor som ska ta med mig på en
shoppingrunda och fika - så det är dags att gå och göra v sig nu.

Caos! <3 


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0