längtan är stor!

Har du nånsin kollat på en bild på dig själv och sett en främling?

Just nu sitter jag här med ljudet av One three Hill i bakgrunden.. Det har min dag bestott av idag typ.. Sjukgymnasten imorse igen, om man inte känner sig som en 90 årig gammal tant som inte kan röra sig när man kommer därifrån.. men visst känns det bättre efter några timmar.

Idag var det även en snabbis runda till Center Syd med mamma och brorsan. Det var bara
ett par enkla hårprodukter som åkte ner i påsen! Alltid bra! Men det som tog priset idag var
att Krille var den som ville fika och när vi sedan frågade var vi skulle fika så var hans förslag att vi skulle köra in på drive- in till McDonalds och köpa vars en milkshake och "fika" den i bilen! Vilken fantasi brorsan!
Kvällen slutade med min One three Hill box som man har settm inst 4 ggr och en påse chips och läsk i knäet. Och såklart mamsen bredvid sig. Väldigt skönt och avslappnande.  

Nu på kvällen satt jag och pratade med min favorit från serbien.. det är sjukt så mycket man kan sakna en person! Jag längtar redan tills nästa sommar.. Snälla flytta tillbaka till Helsingborg igen! :( Saknar våra skratt och våra underbara sommarminnen! men det ska bli fler! :) <3 I L Y !

Nu ska jag röra mig mot köket och se om det finns ngt gott sen ska jag kolla på paraise hotel! ´yeah

Caos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0