härligt härligt!

Känner att det var  ett tag sen jag var här så nu ska vi göra en liten uppatering..
Slutet på förra veckan var det hlsingborg som gällde och det var väldigt trevligt..
På fredagen var det  fullt ös med joddla med Siv, där allt sjungande och dansande var tillsammans med Ludvig och Philip där man även tappade bort David, Carolin och Matilda på vägen in till folkmassan.. men vi hittade de sen igen. Lördagen var det Svenska Akedemin, jag kanb ju inte påstå att jag kunde ngn låt men jag försäkte hänga med så gott det gick!

Jag kan ju inte påstå att man mådde så bra på söndagen, så igår bestod min kväll utav ett par myssockar och morgonrock och massor snack i telefonen´ sånt tycker vi om

Min kväll idag bestod utav massor med snack och skratt med två av mina favoriter Emil och Casper. Cappe har presic kommit hem från Frankrike och jag kan inte säga att jag känner mig så brun bredvid honom.

Jag låg presic och tänkte i sängen och kom på att skratt är jävligt kul , man blir alltid
så glad! Så ni som känner er träffade när det gäller allt folk
klagar på att ni alltid skrattar? Bara skratta på! Och ni andra - se til så ni skrattar mer! det är underbart!

Nej nu ska Jenny beställa sina nya skor!

Caos! <3

 Uppvärming innan 9ornas show

uppvärming innan 9ornas show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0