Vattenmelon

Asså det vädret börjar jag tröttna på nu, men det känns som om det börjar bli lite ljusare nu.

Dagen idag började med en cykeltur hem till Wångklev där vi bestämde oss för att cykla och
handla fika och sedan sätta oss ner för att snacka lite goa minnen ´
tack för en mega mysig förrmiddag

Nu fram mot kvällen var det pyjamasen som gällde och jag kände att jag var
tvungen att ta tag imitt rum.. så nu är det ändå hyfsat rent,
fram tills imorgon iallafall
Nu ska jag sättta mig ner och plannera min nästa arbetsvecka och sedan njuta av min vattenmelon!

Caos! <3                        
                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0