yeah

Idag hade jag min efterlängtade shoppingtur med farmor, ble bättre
 än vad jag hade förväntat mig :) mega mysigt var det och alltid
 lika kul när nya kläder åker in i garderoben - Mitt favorit köp - väskan.
Även en badad potatis från Maddes åkte ner i magen och satt fint.

Efter det var det en sväng till Ludvig där vi rent ut sagt alla var slöa och
jag fick mig även en liten tuplur i hans mjuka säng.
Man ville inte resa sig upp men det var man ju tvungen efter ett tag ..

Kvällen ledde till en vanlig kall sommarkväll då vi alla tillsammans
satt och pratade lite och skratatde högt.

Nu ska Jennifer lägga sig i sin säng och sätta på en mysig film..
för jag orkar verkligen inte med att jag ska jobba imorgon..

Caos! <3
 

                            -   You just have to start belive  -

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0