------------------------------------------------------------------------

I wont stop untill thate boy is mine

Måste bara tilläga att skolan idag faktiskt var väldigt chill..
Ja förrutom att vi hade matte prov, men svenskan gick super. Tycker ju
faktiskt om min grupp !
"Fantastic 4 " haha som består utav Jelly, Marco, Mergim & Kristoffer. Kan
det bli bättre? Nk:n & Eng bestod av film..
Kvällen har jag spenderat här i denna stolen där jag suttit med tjocka strumpor
och ett paket glass i knäet, känner verkligen att jag bör ta kontakt med
min tränare snart så vi sätter igång med träningen igen! För kroppen måste
vara i topp till nyår!

Dagens outfit blev en väligt simpel där jag körde på
svarta tights, en benvit tunika, beige converse skor och min underbart sköna blåa
tjocka halsduk!



// jelly! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny matta :D

2009-11-09 @ 21:41:59
Postat av: Jelly!

haha aa :)

2009-11-10 @ 19:44:33
Postat av: Jelly!

haha aa :)

2009-11-10 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0