Delfinal 2

Oh nej! Jag orkar verkligen inte med denna Historia läxan längre!
Nu börjar jag faktiskt tröttna så det är så! Men ja det är ju ett måste..

Tro det eller ej men imon kommer min efterlängtade lilla grabb hem!
Jag som trodde att han skulle komma hem på lördag men fick ett sms
av han idag där det stod att han skulle vara IMORGON redan på förrmiddagen.  
På kvällen imorgon så ska jag till Ängelholm tillsammans med tjejerna
för de ska tävla, och nu tar vi de!!
Vinner vi imorgon så kommer vi vidare till delfinal 3 och sedan till Finalen!
Oh jag kommer ihåg när jag, Emilia & Peggy vann den..
Jaja sånt glömmer man aldrig!

Nu ska jag upp där uppe och kolla på en typisk tjej film tillsammans med
mamsen! God natt! <3

// jelly! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0