Hej yrhöna!

Måste berätta lite närmare angående vår händelse idag i skolan.
Asså igentligen är den ju absolut inte rolig men det måste sett roligt ut
att se oss där komma springandes. Jag menar jag & Erika. två tjejer
som absolut aldrig springer! I vilket fall som helst vi hade då mentorstid på
eftermiddagen och Erica var bestämd med att den började 14.40 .

Vilket jag tyckte var väldigt konstigt för då hade vår dag i vanliga fall
slutat väldigt sent? Men jaja jag bara kollade på henne och höll med.
När klockan var 13.50 känner vi att det igentligen är bäst att kolla på schemat
på nätet & se när den verkligen börjar. Och självklart hade vi fel med en hel timme!
Den började 13.40 - så på med skorna och jackorna flög på lika snabbt
och vi spran som idioter till skolan. Tur så bodde ju Chris typ 2 min från skolan.


Nu på kvällen har jag bara chillat, pluggat och fick besök av bonken <3
Och nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite till och sen sova! :)
Huvudvärken ligger på topp..


På fredag är det bio tillsammans med Emma Carolin där vi ska kolla på
Twilligt 2 The new moon. Vi får hoppas på att den är bra. Sverige premiär ju!


// jelly ! <3


Kommentarer
Postat av: Erik

Vrf bonken ?!:O

2009-11-21 @ 13:26:46
Postat av: Anonym

hahahah naw!

2009-11-21 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0