inför julshowen

08.00 - 11.00 Jobb
11.00 - 13.00 Paus
13.00 - 14.00 Jobb

att vakna halv 7 imorse var inte en rolig situation! Det var nästan så att jag ville
skita i det och låta tjejerna stå här ensama utan tränare. Undra om jag hade fått
sparken då? hahah!

Nu har jag paus och äter en massa goda mackor. Och snart kommer väll Lisa
och Paulina kan jag tänka mig eftersom vi ska ha skridskoskolan idag. Den
minsta gruppen kommer i mina händer..haha jag ska dock göra deras julshow
program, där de ska vara blåsippor. Super söta kommer de att vara!
Idag ska jag annars bara ta det lugnt där plugg står på schemat.
Men nu ska jag avsluta samtalet med caro och sen lägga mig inne i klubbrummet
på den underbart sköna soffan!
Nu beställs snart biljetterna tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0