Min data!!

Min data är sönder!! Vilket innebär att jag inte kan sitta här plus
ingen annanstans heller! Jag känner mig helt of från the communikation..
Men nu har jag satt mig här på datan i kontoret iaf, så nu kan man kolla
mailen bland annat och se om mina skor har kickat in på sidan snart!
Hittade dessutom en ny super snygg klänning som nog åker på mig på
nyår, vi får se :)

Jag ska alldeles strax jobba 13 - 14.00 med mina söta små skridskoskole
tjejer. Julshows programen ska bli klara idag.
Ikväll blir det Jolle och jag på julskyltningen, men innan det så är det massor
med plugg. Bilder på mig, Paulina & Marco som jag har spenderat min helg med
kommer senare.

Caroline Anna Karin vi konstaterade att vi saknar dig! / Jenny & Paulina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

miss you to..

2009-11-29 @ 18:00:56
Postat av: Paulina

<3

2009-11-29 @ 18:48:10
Postat av: Anonym

<3<3 my wonderwall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0