tillbaka till sängen!

Vilken stressig morgon! Jag sov ju som vanligt hemma hos Carolin inatt
och man fick sig en riktig stressig morgon.. Caroline och hennes mamma
ska på ett dop idag halv 2 . Då tänkte jag att det va ganska chill men nej då
ska de även besöka 4 andra gymnasie skolor INNAN!

Men jag orkade nt göra v mig så jag låg kvar i sängen och deggade.. tills de va
5 minuter kvar innan de skulle köra hem mig. Så på med mjukisbyxor och jackan
och luvan på huvudet så löser allting sig.
Så nu är jag hemma och hör att pippet på micron just satte igång. Nu ska jag kila
iväg och äta min pizza och sedan lägga mig igen! :)

OBS! HAR GLÖMT MIN MOBIL HEMMA HOS CAROLIN! SÅ DET ÄR INTE
LÖNT ATTNI RINGER ELLER SMSAR!


//jelly! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0