TRÄNING!

07.00 - 08.00 träning
sen skolan tills nu och nu är jag på ishallen igen eftersom min träning
börjar kl 16.00 så orkade jag nt ta bussen hem och så.. så jag gick hit direkt.
Så´får köpa ngt gott på badet som jag kan äta innan jag ska ut på
min underbara is. Vår tränare från Ungern har även kommit denna veckan
 sådet är väldigt mkt träning och bredvid det massor med plugg.

Oh nej! jag missade min klippningstid igår för jag trodde verkligen att det var
 idag så jag ringde imorse till min underbara frisör och frågade när jag hade
min tid idag. Så svarar han : men jenny lilla du hade din igår kväll vid kvart över
7 men du kom aldrig så jag gick vid halv 8 ..
Då fick jag såklart berätta att jag hade tagit fel på dagarna och att jag har
massor i mitt lilla huvud just nu, men självklart så snäll som han är så fick jag en
ny tid som redan var ikväll kl 20.00 - stort behov av att klippa mig!!
Tack Joackim!!

// jelly!<3

Kommentarer
Postat av: Paulina

Nu får du fixa en dator så att du kan börja uppdatera. Saknar din blogg ;) <3

2009-12-03 @ 08:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0