trevligt!

okej snabb updatering från helgen..
I fredags hittade jag två bio checkar så vi ringde till bion direkt och
förbokade två biljetter till Twiliigt :) Jag fick en mysig biokväll med Carolin!
 Filmen va inte så bra som jag förväntade mig men jaja det funka väll.
Efteråt gick jag en sväng till bonken där mamma sedan hämtade upp mig. 

Lördagen blev chill för min del där jag först hade varit på ishallen hela dagen för vi
visade upp ngr program ur julshowen och samma sak gäller idag. Så nu har jag
 jobbat från 8.00 - 11.00 och ska hem nu -sova - och sen ska jag tillbaka hit vid 2 
tiden för då ska vi visa upp ett annat program idag. Sen är det plugg som står på
schemat..

Men nu ska jag ta av mig dessa iskalla skridskorna och bege mig hemåt! 
// jelly!<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0