Caro next station

Nu är det jobbiga slut på min dag..
08.00 - 10.00 Malmös ishall där jg bara hade tre åkare idag..
De flesta åkte igår, vet inte riktigt var tjejerna placerade
sig men jag vet att våran Tilda vann ju! HÄRLIGT

Efter var det en sväng på shopping och köpte mina efterlängtade
svarta converse skor och jag till det köpte jag även en stor och väligt lång
blå halsduk tillsammans med ett par varma gråa tumvantar. 
                           
Var på infarten innan tillsammans med Samir som gjorde mig sällskap
då jag köpte mig såna pizzor som man slänger in i ugnen som jag strax ska
njuta av.
Ikväll blir det Caro och sen ska vi nog träffa boysen en liten stund. Väldigt
väldigt länge sen måste jag säga och man saknar de lite faktiskt .

Men nu ska jag börja göra V mig.. see y later alligator!

/ jelly! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0