SNART!

Skola - Träning - Fik

Som ni alla vet så bara älskar jag ju Tiffany Persson och jag har hittat
mig min egna "Tiffany Persson" . Haha och det är Rolf min tränare!
Idag efter min träning så kom han fram till att han var hungrig och han
tyckte att jag & Jessica kunde göra honom sällskap. Så in på cafeét där han
köpte två korvar tills sig själv och cappuchino till mig & min anra tränare Jessica.
Det var väldigt trevligt och Vi fick oss många skratt.

Så eftersom vi tre inte fick tyst på våra munnar så satt vi där i en timme typ..
så efter vårt lilla fik var det hem , duscha sedan snabbt gå igenom tyskan..
Nu sitter jag här fortfarande med handduken snurrad runt huvudet och min
nya Chic tidning i knäet och te:et framför mig.

Jag saknar min underbara Jeca! Det är snart december och då tar jag flyget
till dig!! I will be there soon! <3 VOLIM TE!
 

     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0