Gött tjejer!

Det är ju nästan så att man inte kan stänga av tv:n och
sluta kolla på OTH.. Men idag har jag iaf jobbat i Malmö där
mina super duktiga tjejer tävlade..Så förrmiddagen gick åt
i ishallen från 8.00 - 13.00 .. Fick åka hem tillsammans med
Mira och hennes mamma, tack för åkturen.
Kvällen bestod av Carolin där vi även senare på kvällen gick
hem en sväng till Malin och hade det lite mysigt tilsammans med
Chips och film..

Imorgon är det Malmö igen då mina tre sista åkare ska köra och sen
ska jag nog ner en sväng på Go´gatan och köpa ett par skor( är i stort
behov av nya svarta converse skor!)
innan jag hoppar på tåget hem
mot Landskrona.

God natt! // jelly! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0