Happy Halloween

Massa med barn springer runt om dig och skricker och skrämer varandra
och ja.. säger inte det allt? Men vad gör man när det är Halloween?
Jag menar igentligen är det härligt att barnen går in för det och verkligen
tycker det är skoj. Det var väll den så kallad "spökaftpn" i stan ikväll och
då var även alla affärerna öppna till 21.00 ikväll och vi kom på att de tjänar
väldigt mycket på det för alla är ju där på kvällen, borde ni ha oftare Landskrona!

En liten runda nere i stan och the Chailatte from Ecpresso house made my kväll.
Svinkallt var det ute så nu sitter jag här med tjocka strumpor på och min
underbara klass tröja . Saknar kunskap!! och speciellt Gamleby!

ikv var jag faktiskt även duktig och gjorde vid min garderob.
Tummen upp för det Jelly!


Tröjan min söta bror köpte till mig när vi va på Väla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0