Lediga idag? JA TACK!

God morgon nu har jag alldeles nyss lagt på luren där jag
pratade med Malin i ungefär en timme, alltid lika kul.

Idag blev våra léktioner inställda vilket ledde till att vi fick
ledigt. Alltid skönt. Men det hjälper ändå inte för man måste
ju plugga ändå.

Igår var jag hemma hos min "snubbe" som åker till Malasyia idag! :(
Mm skönt för dig som kommer till 30 graders värme men själv stannar
man här i sverige i denna kylan.. Så snart blir de att han ringer
så man kan prata med han lite innan han åker..

Nu ska jag sätta igång med plugget och sedan kommer Malin då vi ska ner
till stan och fika lite hade vi tänkt  :)
<3

// jelly! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0