Lilla hjärtat du gör mig så glad´

Oh äntligen är denna fartfyllda dagen över
och jag måste säga att jag är sjukt stolt över er allihopa!


Så min dag har i stort sett beståt utav ishallen då jag kom
dit 08:00 imorse och gick ut från ishallens dörrar kl 18:00..
På vägen hem träffade jag på en mega trevlig snubbe som jag
va ute med en stund! <3

Nu har jag duschat och Samir var faktiskt här aldeles nyss
och hämtade sitt busskort som han har varit snäll och lånat
ut till mig, tack ska du ha!

imorgon är det skola och visst känns det väll bra? Även utvecklinssamtal
imorgon tillsammans med mina föräldrar och naturligtvis Åsa..
 

      
                           
// jelly ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0