Lyckat!

Att ha ett syskon är underbart..jag måste bara säga att jag verkligen
älskar min bror. Och han är verkligen den bästa bron som finns!
Han finns alltid där och man kan alltid prata om allt med honom.
Hjärta av guld är vad du har! Älskar dig!

Idag var jag på min lilla sväng nere i stan tillsammans med mam & Caro
Håll i örat blev det minsan! Och ONT gjorde det!
Resten av dagen har jag spenderat på Väla tillsammans med min bror!
Nu är det bara jackan & mössan som fattas Krille!

Nu sitter jag här med min ansiksmask på ansktet.. Jag tkr det är så underbart
skönt! man känner sig så ren efteråt..


   
   Med bra tidningar och ansiksmasker så kan en kall tisdag kväll räddas
        för min del!


Snart ska denna masken tvättas bort och jag ska upp och lägga mig i sängen med
en kopp te och fortsätta kolla på OTH.

// jelly! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0