Nej tack!

Oh Fy blää! Något som är höhst upp på min avsky lista är
att må illa..
Jag var hos doktorn tidigare idag för att undersöka vad det var för
något skit jag har fått på mitt ben.. i sommras när jag jobbade så kände jag
att något bet mig mitt på smalbenet men jag hann aldrig se vad det var
för något, i vilket fall som helst det betet har inte gått över än.
konstigt nog men vi kollade upp det idag iaf och då sa han att det har
blivit inflamerat . men hej det kunde väll vi också se?

Nu har jag fått tabletter som jag ska ta under tio dagars gång och
de är verkligen "hell" jag har tagit en och jag känner redan att jag och
de tabletterna inte kommer att komma bra överens, har mått illa sen
6 typ och mår ff dåligt.. vad är detta för något skit?

Imon ska jag till stan iaf och göra två nya håll i örat tror jag och självklart
är det tillsammans med Carolin som jag ska ner där! Älskar dig hjärtat!

OTH nästa tillsammans med mamma och ett gott chocklad!
// jelly! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0