Oförglömliga!

HAHA asså minnen är ngt man aldrig glömmer..
Jag känner att jag & caro har så sjukt många minnen tillsammans
och de är verkligen alltid lika roliga. Våra vällar brukar avslutas
med trötta ansikten som våra då vi kan stå och asgarva tillsammans
över våra minnen, senaste var ju ikv då vi stod i Malins trapp och
tårarna nästan rann och Malin stod och skrattade åt oss.
På tal om Malin så åker hon till " The BIG city " imorgon upp till
sin stora syster fram till fredag.
HAHA SHOPPING I PANNAN!

Imorgon ska jag mötas upp med tjejerna från klassen då vi alla
ska till Farra´s stuga och käka pizza och snacka en massa och helt
enkelt fira Farra´s födelsedag.. mysigt! Kameran kommer vara
framme absolut!

Så nu ska jag upp och plocka undan mitt rum lite snabbt innan jag
kryper ned under täcket och fortsätter kolla på min nya box!



      
// jelly! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0