Oli bonken!

God morgon! ASså dessa tabletterna kommer att bli min undergång.
Men  jag försöker att inte tänka på det.

Imorse var jag hos veterinären med mina söta hund för att kolla upp
en tandläkartid till han, så det fixade vi! Nu ligger han här i mitt knä super
nöjd med sin leksak i munnen och bara vill att jag ska leka med han
men jag orkar verkligen inte nu lilla vännen.
Båda jag och han har precis ätit en super god frukost där jag tog vanilj youghurt
men själv plockade blåbär i , han smakade men det var väll inte den största
hiten för han..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kommer carolin för hon och jag
ska ner till stan och göra ett nytt hål i örat. Jag hoppas verkligen inte det kommer
göra lika ont som det förra!


     


// jelly! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0